
ببخشید یه مدت در گیر ازمون تیزهوشان و امتحاناتم بودم که تیزهوشانم قبول می شم..شما هم دعا کنید... xa0 از این به بعد من دیگه زید وب نمیام شما از طریق این کانال پستای منو ببینید...البته واسه سوکی نیست اگه تعداد اعضای همین کانال خوبم 100 تا بشه کانال مخصوص سوکی هم می زنم مثل بمب.... https://telegram.me/arameskhodayii xa0 xa0 xa0 این کانال به خاطر درسای زیاد من افت کرده بود که البته دیگه می زون شده... xa0 مطالب زیبا با عکس های زیبا هر چی خواستین بگین من می زارم ...
ادامه مطلب